"Be right back"

Dat is een tijdje geleden!

Ja, ik moest even afstand nemen. Op het werk zijn we namelijk 'live' gegaan met een nieuw computer systeem. Hierdoor hadden we in januari een black-out en sinds we in februari van start zijn gegaan met onze nieuwe systemen, zijn we met z’n alle kei hard aan het werken om onze achterstand van januari weg te werken. Best heftig, want hetgeen waar je eerst zo goed in was, is nu compleet veranderd en dat kost veel energie. Zelfs collega’s waar ik het niet van verwachtte stonden de afgelopen paar weken op het punt om de handdoek in de ring te gooien.

Op dit soort momenten merk je hoe fijn het is als je fijne en goede collega’s hebt. We hebben echt een beetje voor elkaar gezorgd de afgelopen weken en elkaar door moeilijke of zware periodes geholpen, al was het maar met een extra bakje koffie! Het deed me goed om te zien hoe zoiets kleins een ander op kan fleuren :-)

Ondertussen werk ik nog steeds met plezier aan de transfer, ook al heb ik wat tegenslagen gehad: formaten van profielen die niet bleken te kloppen, de vertraging door de black-out, landen die soms tegenstribbelen… Ik word flink uitgedaagd, maar het geeft me meer dan voldoening zodra ik één van de problemen overwin! De afgelopen week ben ik hiervoor dan ook beloond: maandagavond laat ontving ik een mailtje van de baas van mijn manager (onze IPT leider), of ik de volgende dag om 11.00u naar het auditorium (een soort spreekzaal in carrévorm) kon komen. Hij kon nog niet zeggen waarom, maar het zou erg leuk zijn als ik erbij kon zijn. Toen ik dat las, werd ik helemaal zenuwachtig, haha! Natuurlijk wilde ik wel langskomen!

Eenmaal in het auditorium zag ik ontzettend veel (en veel belangrijke) mensen, maar ook collega’s van mijn IPT die bij planning of op de productie werken. Directeur van MSD Oss, Cees Mens, opende de bijeenkomst en gaf al gauw het woord aan de IPT leiders, zo ook onze IPT-leider. Hij vroeg mij en drie andere collega’s van onze IPT naar voren te komen…. En we werden enorm in het zonnetje gezet vanwege transfer! Er werd verteld hoe blij ze met onze inzet waren en hoe trots ze waren op het resultaat wat er tot nu toe is: de eerste order is namelijk kort geleden succesvol verpakt en afgeleverd.

Het was echt een super verrassing! Ik voelde me nederig dat dit gebeurde met veel belangrijke mensen erbij, maar ik voelde me vooral enorm trots op wat we met z’n allen bereikt hebben.