Een weekje Nederland

"Wat doe jij nu hier..?" 

Die quote heb ik deze week veel gehoord, hihi! Deze week ben ik een weekje in Nederland geweest, hoofdzakelijk om een paar trainingen voor mijn werk in Oss te volgen, maar wat is het tof om na zes weken eventjes terug te zijn! Het voelde al snel weer als van ouds en ik realiseerde me ook dat het totaal niet voelt alsof ik zes weken weggeweest ben. De tijd is ontzettend snel voorbij gevlogen!

Een belangrijk evenement deze week van het afscheid van onze Adecco Top Secretaries collega Sara. Zij gaat ons verlaten om haar eigen bedrijf te starten, hoe tof?! Ik vind het kei stoer van haar, dat ze dit avontuur aandurft.

Uiteraard kon ik het niet laten om over deze avond te vloggen, dus als je op deze link klikt krijg je een sfeerimpressie van de avond.